.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تالاب بين‌المللي ميانكاله باز هم قرباني گرفت

رئيس پليس شهرستان بهشهر گفت: توجه نكردن به هشدارهاي شنا ممنوع، باعث مرگ يك جوان در منطقه ميانكاله بهشهر شد.

نورعلي سيف‌زاده از مرگ يك جوان 21 ساله به نام رامين . ن در ميانكاله بهشهر و در منطقه خارج از طرح سالم‌سازي دريا خبر داد.
رئيس پليس شهرستان بهشهر تصريح كرد: متاسفانه با وجود هشدارهاي نجات غريق و پليس، برخي‌ها توجهي به اين مسائل ندارند و جان خود را با سهل‌انگاري به خطر مي‌اندازند.
وي يادآور شد: تاكنون سه نفر در درياي بهشهر غرق شدند كه غير از مورد ذكر شده، يكي قبل از طرح و در 28 خرداد، ديگري پس از طرح در 19 تيرماه و همه در محدوده خارج از طرح‌هاي سالم سازي دريا اتفاق افتاد.
رئيس هيئت نجات غريق شهرستان بهشهر هم در اين زمينه گفت: متاسفانه برخي‌ها به هيچ وجه حاضر نيستند به هشدارهاي ناجيان غريق گوش كنند.
محمدرضا بابلي افزود: هر روزه ناجيان غريق با افرادي رو به رو مي‌شوند كه نه تنها شنا بلد نيستند بلكه با غره شدن به فيزيك بدني خود در مواقعي كه دريا مواج است و يا در مناطق خارج از طرح اقدام به شنا مي‌كنند و به هشدارهاي ناجيان غريق توجهي نمي‌كنند.
بابلي ادامه داد: برخي افراد به جاي پذيرفتن واقعيت به فيزيك بدني خود مغرور مي‌شوند و حتي ناجيان را به‌دليل راهنمايي‌ها و هشدارها مورد ضرب و شتم و فحاشي قرار مي‌دهند.
مسئول هيئت نجات غريق درباره غرق جوان 21 ساله در ميانكاله، اظهار داشت: اين جوان حتي به پنج كيلومتر جلوتر از منطقه شنا ممنوع رفته بود و به هشدارها توجهي نكرد.
وي از همه كساني كه به ناجيان غريق اعتماد و به هشدارها توجه دارند، قدرداني كرد و گفت: مواردي داشتيم كه حتي ناجيان غريق نيز اسير قهر دريا شدند و دريا با همه خوبي‌هايش در يك لحظه و با يك سهل انگاري كوچك از سوي انسان حوادث غير قابل جبراني به وجود مي‌آورد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.